Documente Centrul Cultural

Anunt Privind Organizarea Concursului De Proiecte De Management Pentru Ocuparea Functiei De Manager Al Centrului Cultural Sighetu Marmatiei

Publicat in : 21 May 2025

Anonymous
21 May 2025 de Admin

MUNICIPIUL SIGHETU MARMAŢIEI

Nr. 7508/ 21.05.2025

ANUNȚ

privind organizarea concursului de Proiecte de management 

pentru ocuparea funcției de Manager al Centrului Cultural Sighetu Marmației


Primăria Municipiului Sighetu Marmației organizează, la sediul său din Municipiul Sighetu Marmației, str. Bogdan Vodă, nr. 14, jud. Maramureș, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009 cu modificările și completările ulterioare şi a Ordinului nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, precum și a Hotărârii Consiliului Locala al municipiului Sighetu Marmației nr. 52/2025 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului, de soluționare a contestațiilor, precum și a caietului de obiective pentru organizarea concursului de proiecte de management la Centrul Cultural Sighetu Marmației, concurs de Proiecte de management pentru ocuparea funcției de manager la Centrul Cultural Sighetu Marmației.


CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS :

Candidații la concurs trebuie sa îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  • are cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene și domiciliul în România;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă într-unul dintre domeniile:
  • Domeniul fundamental(DF) – științe umaniste și arte, Ramura de știință (RSI) – Studii culturale,

Domeniul de licență (DL) – Studii culturale;

  • Domeniul fundamental(DF) – științe umaniste și arte, Ramura de știință (RSI) – Arte, Domeniul de licență (DL) – Arte vizuale;
  • Domeniul fundamental(DF) – științe umaniste și arte, Ramura de știință (RSI) – Arte, Domeniul de licență (DL) – Muzică;
  • Domeniul fundamental(DF) – științe umaniste și arte, Ramura de știință (RSI) – Arte, Domeniul de licență (DL) – Teatru și Artele spectacolului;
  • Domeniul fundamental(DF) – științe sociale, Ramura de știință (RSI) – Științe administrative,

Domeniul de licență (DL) – Științe administrative;

  • Domeniul Fundamental (DF) – științe sociale, Ramura de știință (RSI) – Științe ale comunicării,

Domeniul de licență (DL) – Științe ale comunicării;

  • are vechime în specialitatea studiilor, menționate la lit. c), de minimum 7 ani;
  • are pregătire sau experienţă în management de minimum 5 ani;
  • nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile, în ultimii 5 ani;
  • nu a suferit condamnări penale şi civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • nu deține o funcție de manager la o altă instituție publică de cultură din România, condiție aplicabilă în cazul câștigării concursului de management;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit.


CALENDARUL CONCURSULUI:

 

  • 21 mai 2025 – publicarea anunțului de concurs;
  • 13 iunie 2025 - termenul limită de depunere a dosarelor și a proiectelor de management;

 
 

  • 16-17 iunie 2025 – selecția dosarelor de concurs;
  • 18-25 iunie 2025 analizarea proiectelor de managementprima etapă și comunicare rezultate;
  • 30 iunie -1 iulie 2025 - susținerea proiectului de management în cadrul interviului – a doua etapă;
  • în termen de 24 ore de la încheierea etapei a doua – aducerea la cunoștința candidaților și la cunoștința publică, a rezultatului concursului și afișarea acestuia.
  • candidații nemulțumiți pot depune contestații asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea și desfășurarea concursului, la compartimentul de resurse umane din cadrul autorității, în conformitate cu prevederile cap. IV din Regulament.
  • în termen de 24 ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestații sau, după caz, la data soluționării acestora, prin grija autorității, rezultatul final al concursului, lista nominală a candidaților și alte informații de interes public sunt aduse la cunoștința publică, prin afișaj la sediul Primăriei Municipiului Sighetu Marmației și a Centrului Cultural Sighetu Marmației, precum și pe pagina de internet a acestora.

Dosarele de concurs și proiectele de management se depun, la sediul Primăriei Municipiului Sighetu Marmației, până la data de 13 iunie 2025 – ora 14,00, la Compartimentul salarizare, resurse umane, camera 6.

DOSARUL DE CONCURS  trebuie să conțină:

  • cerere de înscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil și adresă de e- mail;
  • copie a actului de identitate;
  • curriculum vitae ( cf. H.G. nr. 1021/2004);
  • diplome de studii și ale altor documente care să ateste efectuarea unor specializări;
  • adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor (vechimea se probează cu adeverință eliberată de angajator) și adeverință care să ateste experiența managerială de minim 5 ani;
  • cazierul judiciar – în cazul persoanelor cu cetățenie română sau acte similare în situația persoanelor cu altă cetățenie;
  • declarație pe propria răspundere că nu a fost destituit din funcție/ nu i-a încetat contractul individual de muncă/ raportul de serviciu / contractul de management pentru motive imputabile;
  • declarație pe propria răspundere, prin care se angajează, dacă este cazul, să renunțe la postul de manager deținut, în condițiile în care este declarat câștigător în cadrul acestui concurs de proiecte de management;
  • proiectul de management, care trebuie întocmit și structurat conform cerințelor din Caietul de obiective, în format scris și în format electronic de tip PDF pe suport CD sau DVD – cu respectarea prevederilor art.13 din Ordonanța nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv, fără a avea tăieturi, ștersături și modificări scrise de mână sau semnături, fără a conţine indicii privind identitatea autorului , fără a se menţiona numele sau prenumele persoanei care l-a întocmit în cadrul textului, pe suportul tip CD/DVD sau orice alte elemente care pot duce la identificarea candidatului.

Proiectul este limitat la un număr de 30 pagini + anexe (format A 4, marginile paginii: stânga 2 cm, dreapta 2 cm, sus 1,25 cm, jos 1,25 cm, spaţierea între rânduri : 6 puncte înainte de rând şi 6 puncte după rând, alinierea textului: justified, font: Times New Roman, cu dimensiune de 12 puncte pentru textul de bază şi dimensiunea de 14 puncte pentru titluri, utilizând obligatoriu diacriticele specifice limbii române, numerotare pagini centrat în josul paginii.

Este interzisă utilizarea de culori pentru a diferenția, simboliza, marca diferite elemente din conținutul textului.

Copiile actelor din dosarul de concurs de prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Documentele depuse într-o limbă străină vor fi însoțite obligatoriu de traduceri legalizate.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.


Condiția de pregătire sau experiență în management poate fi substituită de pregătirea în management atestată cu certificat de absolvire ( manager de proiect, manager cultural etc.) sau experiență în conducerea unei instituții, companii, organizații nonguvernamentale, etc. dovedită prin adeverință.


RELAȚII SUPLIMENTARE privind Caietul de obiective, regulamentul de organizare si funcționare a concursului de proiecte de management se pot obține zilnic, între orele 8,00 - 16,00 de la Compartimentul salarizare, resurse umane din cadrul Primăriei Municipiului Sighetu Marmației, camera 6

, tel. 0262/311.300 int. 138


 BIBLIOGRAFIA/TEMATICA integral

  • Constituția României;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență nr. 189/2008 privind Managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul ministrului culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului - cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului–cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate, precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru instituțiile publice de cultură;
  • Legea nr. 334/2002 privind bibliotecile, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 118/2006 privind înființarea, organizarea și desfășurarea activității așezămintelor culturale, aprobată prin Legea nr. 143/2007 cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic cu modificările și completările ulterioare ( pentru instituții și companii de spectacole sau concerte)
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;


Primar, Moldovan Vasile

Ultimele documente publicate

Vezi toate